Връщане и замяна

ZARIBEN следва международните стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Европейския потребителски център и Комисията за защита на потребителите в България. Всеки клиент може да върне получената от него поръчка, според нашата политика за връщане и замяна на стоки.

Всяка една поръчка, направена в онлайн магазин Zariben.bg, може да бъде заменена или върната в срок от 14 дни, считано от датата на предаване на куриер към клиента при следните условия и стъпки:

ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ

1) ЗАЯВКА ЗА ЗАМЯНА

Ако желаете да замените артикул от Вашата доставена поръчка, направете следното:

Започнете да правите нова поръчка в онлайн магазин ZARIBEN с новия размер дреха/обувки

При финализиране на поръчката напишете в "Допълнителни бележки", че правите поръчката с цел "замяна".

Завършете поръчка и изчакайте да Ви изпратим номер на товарителница на е-мейл (на следващия работен ден). По този номер ще можете да върнете артикула, който искате да замените до нашия офис на Еконт.

НЕ връщайте сами до Еконт артикулите, които искате да замените, а изчакайте да ви изпратим на имейл номер на товарителница, по който да ги върнете.

Замяна на артикул е препоръчителна за продукт на същата или по-висока стойност от първоначално закупения. В случай, че при размяна изберете продукт на по-ниска стойност разликата в цената ще бъде запазена във Вашия профил като кредит, който можете да ползвате по-късно за пазаруване.

2) РЕАЛИЗИРАНЕ НА ЗАМЯНАТА

Екипът на ZARIBEN ще подготви товарителница, с която Вие да върнете продуктите, които искате да замените. Ще получите номера на товарителницата по е-мейл, след което можете да посетите, който и да е офис на Еконт в цяла България и да върнете продуктите ползвайки тази товарителница.

След като получим пратката и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас размери/продукти.

Стойността на куриерските услуги в двете посоки при размяна е за сметка на Клиента.

Клиентът може да върне продукти на ZARIBEN и с куриерска фирма по избор на адрес гр. София, област София-град, Столична община, гр. София, ул. „Никола Мушанов“ № 116, като ни уведоми за това на return@zariben.bg или на телефон +359 877 27 77 55 за номера на товарителницата, с която е изпратил продукта, името на куриерската компания и данни за връзка. В този случай рискът от загубване или повреждане на продукта по време на транспортирането му се носи изцяло от клиента.

ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ

1) ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ

Използвайки нашата форма за обратна връзка в страница Контакти, трябва да опишете, че желаете да върнете даден артикул (или всички артикули) от поръчката, като попълните задължително:

номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител)

причина за връщане

посочете, че желаете изцяло възстановяване на сумата от наша страна

2) ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Ще получите e-mail от нас с номер на товарителница, по която да върнете пратката. Разходите по транспорта (куриерски такси) на върната поръчка се поемат от Вас. След като получим пратката ще се свържем с Вас, за да потвърдим получаването й, както и че стоката е в запазен вид, който позволява да я приемем обратно.

НЕ връщайте сами до Еконт артикулите, които искате да замените, а изчакайте да ви изпратим на имейл номер на товарителница, по който да ги върнете. В противен случай ние няма как да знаем, че сте върнали нещо и то ще се върне след 7-10 дни отново до офиса от който сте го изпратили или на вашия адрес.

Важно! В случай, че върнете пратка след преглед и тест при куриера, то стойността на куриерските услуги и в двете посоки ще бъдат за Ваша сметка.

Клиентът може да върне продукти на ZARIBEN по всякакъв друг начин на адрес гр. София, област София-град, Столична община, гр. София, ул. „Никола Мушанов“ № 116, като ни уведоми за това на return@zariben.bg или на телефон +359 877 27 77 55 за номера на товарителницата, с която е изпратил продукта, името на куриерската компания и данни за връзка. В този случай рискът от загубване или повреждане на продукта по време на транспортирането му се носи изцяло от клиента.

3) ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ

След като получим обратно върнатата от Вас стока, ние ще възстановим сумата в следния срок:

до 14 дни при плащане с PayPal, кредитна или дебитна карта. Ще получите парите обратно по банков път.

до 14 дни при плащане с наложен платеж. В този случай, ще получите парите си като пощенски паричен превод, който може да Ви бъде изплатен в посочен от Вас офис на куриерска фирма Еконт или по банков път на посочена от Вас банкова сметка. За получаването на пощенския паричен превод в офиса на куриера ще Ви изискат единствено лична карта.

 

ПОВРЕДЕНИ СТОКИ

При замяна или връщане на стоки закупени от онлайн магазин ZARIBEN трябва да се съблюдават следните изисквания:

  • Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка;
  • Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;
  • Стоките да НЕ са подлагани на пране и/или химическа обработка;
  • Стоките да НЕ са носени;
  • Стоките да НЕ са със замърсявания;
  • Стоките да НЕ са гладени;
  • Ако стоките са обувки, то те трябва да бъдат върнати в оригиналната им кутия, в която са били получени;
  • Бельо и бански не подлежат на замяна или връщане;
  • Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания, ZARIBEN запазва правото си да върне стоката на клиента без предупреждение!